شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوروزی قزوین

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین وقف در زمینه دارو و درمان را از نیازهای روز جامعه عنوان کرد و تحقق این مهم را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین طی سخنانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: طرح مهر تندرستی، زیر نظر اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین برگزار می‌شود ؛ این طرح مربوط به موقوفاتی می باشد که نیات آن در زمینه دارو و درمان بیماران ثبت شده است.

وی با بیان این‌که یکی از رسالت‌های مهم و خطیر سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات واقفان است، افزود: اجرای طرح مهر تندرستی در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان این‌که این طرح از عواید موقوفاتی که با نیت دارو و درمان ثبت شده، اجرا می‌شود، عنوان کرد: افرادی که مستحق دریافت و نیازمند کمک هستند، برای اجرای این طرح شناسایی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح مهر تندرستی در سراسر کشور، بیان کرد: با اجرای این طرح سعی می‌شود واقفان خیراندیش وقف‌های خود را به سمت و سوی دارو و درمان سوق دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین وقف در زمینه دارو و درمان را نیازمند روز جامعه برشمرد و ادامه داد: واقفان برای ثبت وقف‌های خود به بحث دارو و درمان بیماران توجه ویژه‌ای کنند.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که بیمار تنها باید برای مریضی خود ناراحتی بکشد و غیر از درد مریضی ناراحتی دیگری نداشته باشد، خاطرنشان کرد: همه مردم در زمینه ثبت وقف‌های جدید بر نیازهای روز جامعه با سازمان اوقاف تعامل و همکاری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha