پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خالد القدومی

حوزه / نماینده حماس در ایران گفت: قرار است سفر خالد مشعل به ایران به زودی صورت بگیرد اما تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

دکتر خالد القدومی نماینده جنبش حماس در جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرنگار بین الملل خبرگزاری حوزه درباره برخی شنیده ها مبنی بر سفر خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران گفت: بله قرار است این سفر به زودی صورت بگیرد اما تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده و خانم افخم سخنگوی وزارت خارجه ایران هم از این سفر خبر داد و در برنامه است.

وی در خصوص اهداف این سفر گفت: هدف این سفر تقویت روابط میان ما و برادران ما در جمهوری اسلامی ایران است و همچنین بحث درباره اوضاع منطقه و بررسی راه های حمایت از مقاومت و فلسطین و حمایت از امنیت امت اسلامی؛ چرا که رژیم صهیونیستی تمام امت اسلام را تهدید می کند و ما در مقاومت در خط مقدم این جبهه هستیم و می خواهیم راه های حمایت از مقاومت را بررسی کنیم.

نماینده جنبش حماس در ایران در پاسخ به این سوال که آیا روابط حماس و ایران نسبت به قبل بهتر شده است یا خیر گفت: قطعا بهتر شده است. البته منظور ما این نیست که این روابط در گذشته ضعیف بوده و اکنون قوی شده اما باید گفت که بهتر شده و ما دیدارهایی داشته ایم و دیدگاه های ما نزدیک شده است. دیدارها و همکاری ما برای امت اسلام و توجه بیشتر به مساله فلسطین است و هرگاه هدف ما مساله فلسطین باشد سود آن به همه امت اسلام می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha