جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحدت

حوزه / جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان با صدور بیانیه ای، اقدام موهن روزنامه فرانسوی مبنی بر چاپ کاریکاتور اهانت‌آمیز به نبی مکرم اسلام را شدیدا محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از  هرمزگان،  در بخشی از این بیانیه آمده است: تلاش دیرینه غرب در اسلام هراسی و به انزوا کشاندن این دین توحیدی در دهه‌های اخیر کاملا مشهود و غیرقابل انکار است. بی‌تردید تعالیم الهی و عالیه اسلام و نور وجودی پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) مطلبی نیست که متاثر از دشمنی و اهانت کفار و دشمنان خبیث قرار گیرد لیکن هوشیاری و بصیرت امروز جوامع اسلامی، خصوصا روحانیون و بزرگان دینی بسیار تعیین کننده است.

این گزارش می افزاید: هجوم همه‌جانبه صهیونیسم و تکفیر به دین مهر و رحمت، با هدف ضربه زدن به عظمت و بزرگی نبی‌مکرم اسلام(ص) و عادی‌سازی توهین به ایشان و معرفی اسلام به عنوان دین حامی خشونت است.

به موجب این بیانیه تاکید می‌شود تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و اهانت‌کنندگان به ارزش‌های اسلامی تحکیم وحدت بین تمام مذاهب در سرتاسر جهان اسلام است.

با عنایت به دستور صریح خداوند متعال در قرآن‌کریم مبنی بر حفظ وحدت و پیروی از اولامر و ولی‌امر مسلمین همچنین با توجه به این که امروز تنها پرچمدار مقابله با استکبار و صهیونیسم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ما جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان ضمن محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی مبنی بر چاپ کاریکاتور اهانت‌آمیز به نبی مکرم اسلا(ص)،، بر حفظ وحدت بین شیعه و سنی و پیروی از ولی‌امر مسلمین یعنی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید می‌نمائیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha