چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سرافراز اصفهان

حوزه/ مردم غزه با مقاومت جانانه خود اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکستند و به نماد مقاومت فلسطین و الگویی برای حرکت های جبهه مقاومت تبدیل شدند.

حجت الاسلام مسعود سرافراز، از ائمه جمعه استان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، به تشریح  فلسفه نامگذاری 29 دی به عنوان "روزه غزه" پرداخت و گفت: مقاومت مردم غزه در مقابل حمله رژیم صهیونیستی در 29دی سال 87 باعث شد تا این روز بنام روز"غزه نماد مقاومت فلسطین نامگذاری شود"؛ ولی متاسفانه با سکوت کشورهای عربی و همراهی اروپا و آمریکا همراه شد.

وی ادامه داد: بحمدالله مردم غزه با مقاومت جانانه خود اسطوره شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکستند و غزه به نماد مقاومت فلسطین و الگویی برای حرکت های دیگر جبهه مقاومت تبدیل شد.

امام جمعه دولت آباد با تاکید بر این که مقاومت غزه در تاریخ مبارزات فلسطین ماندگار شد، ابراز داشت: همان طور که بیداری اسلامی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نشأت گرفت، امروز هم بعضی از کشورها در عرصهمقاومت برابر تکفیری ها، باید از حرکت مردم غزه الگو بگیرند.

حجت الاسلام سرافراز تاکید کرد، متاسفانه دشمنان به هر بهانه ای به مقدسات اسلام اهانت می کنند، یک روز در قالب چاپ و انتشار رمان توسط سلمان رشدی ملعون و امروز هم این گونه با چاپ کارکاتور توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیغمبر اکرم اسلام(ص) اهانت می کنند.

وی افزود: اینها یک روی دیگرسکه ای است که تروریست های تکفیری در عراق و سوریه بازی می کنند و همانا نشان دادن چهره ای خشن و وحشتناک از دین اسلام است، اسلامی که دین رافت، مهربانی و مایه وحدت است.

وی با بیان این جریان مستقیما از استکبار جهانی و در راسشان رژیم صهیونیستی و آمریکا طراحی و مدیریت می شود، افزود: لازمه خنثی سازی این گونه توطئه ها، حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha