چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه قزوین

حوزه/ اگر واقعا غربی ها طرفدار آزادی هستند، باید اجازه دهند که مسلمانان ساکن در کشورهای غربی هم بتوانند در برابر این اهانت از خود واکنش نشان داده و صدایشان را به اقصی نقاط دنیا برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به ناتوانی غرب در مقابل منطق قوی اسلام، گفت: اولین بار نیست که غربی ها به ساحت پیامبر اکرم(ص) اهانت می کنند. آنان هر موقع که از آگاهی مسلمانان ضربه می خورند، به فکر این نوع اهانت ها افتاده و تصور می کنند از این طریق می توانند مسلمانان را شکست داده و چراغ اسلام را خاموش کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: غربی ها با این گونه اقدامات موهن به خودشان ضربه می زنند، چرا که  هر زمانی که آنها به مقدسات اسلامی توهین می کنند، با خروش و واکنش مسلمانان  مواجه می شوند، همچنان که اهانت اخیر آنها هم موجب واکنش اعتراض آمیز و حضور گسترده مسلمانان شده است.

وی ادامه داد" غربی ها از حرکت های اهانت آمیز برای کوبیدن دیگران و خوب جلوه دادن خود استفاده می کنند، در جریان این اهانت هم دیدیم که خود را به دروغ طرفدار آزادی بیان معرفی کردند، در حالی که این حرکت آنها نقض آشکار حقوق مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تصریح کرد: اگر واقعا غربی ها طرفدار آزادی هستند، باید اجازه دهند که مسلمانان ساکن در کشورهای غربی هم بتوانند در برابر این اهانت از خود واکنش نشان داده و صدایشان را به اقصی نقاط دنیا برسانند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: عاملان اصلی اهانت به پیامبر اکرم(ص) مطیع، دنباله رو و ابزار قدرت های نامشروع و استکبار جهانی هستند و می خواهند با اهانت به مقدسات دیگر ادیان، شکست ها و ضعف های غرب را جبران کنند، البته در این راه هم با شکست مواجه شده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha