پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 343093
۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
بینات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر از اجرای طرح بینات در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: بیش از 60 نفر در طرح بینات ثبت نام کرده اند که انشاءالله پس از اتمام امتحانات نیم سال نخست تحصیلی اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام حمید رضا سبزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری امتحانات نیم سال اول تحصیلی 93-94 گفت: امتحانات مدرسه جزائریه شوشتر، در سه سطح مقدمات، یک و دو از 29 دی ماه جاری آغاز و تا هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که تدابیر ویژه ای برای ارتقاء سطح علمی طلاب اتخاذ شده، ابرازداشت: قبل از برگزاری امتحانات، ارزیابی علمی توسط اساتید مدرسه صورت گرفت و پس از مشخص شدن نتایج ارزیابی ها، کلاس های فشرده علمی برای طلاب برگزار شد و هم اکنون نیز درحال اجرای امتحانات نیم سال اول تحصیلی هستیم.

حجت الاسلام سبزی همچنین از اجرای طرح بینات در شوشتر خبرداد و گفت: یکی از برنامه های مدرسه جزائریه اجرای طرح بینات در راستای ساماندهی امور تبلیغی و لزوم اعزام طلاب جوان به مساجد و مدارس آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی، است.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، با بیان این که بیش از 60 طلبه در طرح بینات ثبت نام شرکت کرده اند، اظهار داشت: در این طرح از طلاب پایه‌های سه تا ششم ثبت نام به عمل آمده و انشاءالله پس از اتمام امتحانات اجرایی خواهد شد.

وی، یکی دیگر از برنامه های مدرسه علمیه جزائریه شوشتر را برگزاری دوره فرق و ادیان اعلام کرد و بیان داشت: اجرای دوره فرق و ادیان در ادامه دوره های اعتقادی بوده که کادر علمی مدرسه بصورت مستمر در راستای ارتقاء دانش اعتقادی طلاب آنها را برگزار کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha