سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حمله تروریستی گروهک داعش به دفتر مجله شارلی ابدو و حوادث تروریسی اخیر فرانسه، با هدایت مستقیم رژیم غاصب صهیونیستی و با هدف عملیاتی سازی پروژه اسلام هراسی در سطح جوامع غربی اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبراعظم(ص)، اظهار داشت: آنچه که این نشریه فرانسوی انجام داده، اقدام جدیدی نبوده و در برهه های گذشته شاهد این گونه حرکات زشت از سوی رسانه های غربی بوده ایم.

وی با اشاره به اهداف این حرکت وقیحانه، تصریح کرد: از آنجایی که گرایش به دین مبین اسلام رشد خیرکننده ای داشته و امروزه گرایش جوانان اروپایی به این دین و آیین، به معضل اصلی سردمداران غربی تبدیل شده، جریان غربی – صهیونیستی وارد عمل شده و این حرکت وقیحانه را انجام داند.

امام جمعه موقت اهواز، چاپ کاریکاتور موهون پیامبراعظم(ص) را ادامه راه کتاب آیه های شیطانی عنوان کرد و افزود: هر زمان که غرب در پروژه های ضداسلامی با مشکل مواجه می شود، دسیسه ای برای تفرقه میان امت اسلام دست و پا کرده و جهان را متوجه این مسأله می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تأکید بر این که ردپای اسرائیل در این توطئه ها به طور کامل مشهود است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی برای این که نا امنی خود را به سایر کشورهای غربی سرایت دهد و آنها را در تجاوزها و پروژه های اسلام هراسی خویش شریک کند، این اقدام را انجام داده است.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه یادآور شد: به یقین حمله گروهک داعش به دفتر مجله شارلی ابدو و همچنین حوادث تروریسی اخیر فرانسه، با هدایت رژیم غاصب صهیونیستی و با هدف رواج پروژه اسلام هراسی در سطح جوامع غربی اتفاق افتاد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم هوشیاری بیش از پیش مسلمانان نسبت به این مسأله، گفت: همه ملت های مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید با محکوم کردن اقدامات تروریستی فرانسه، نسبت به هتک حرمت مجله شارلی ابدو اعلام انزجار کرده و علاوه بر آن نیز آرمان های اصیل اسلامی را در سطح گسترده ای ترویج دهند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha