جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 343101
۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
تبلیغ جهادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر گفت: طلاب، در هیچ زمانی تبلیغ را تعطیل نمی کنند، حتی در ایام امتحانات نیز به این فریضه مقدس پرداخته و با حضور در مساجد و روستاها، دین خدا را برای مردم تبیین می کنند.

حجت الاسلام مرتضی خوشبین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که بیش از 130 طلبه در مدرسه علمیه صاحب الزمان(ع) ماهشهر مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: امتحانات ترم اول طلاب آغاز شده و تا هفته آینده ادامه خواهد داشت و در مدت برگزاری امتحانات، کلاس ها تعطیل بوده و طلاب به مطالعه کتب درسی می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، فعالیت های تبلیغی را یکی از وظایف طلاب عنوان کرد و گفت: طلاب این مدرسه، تبلیغ را وظیفه اصلی خود دانسته و در هیچ زمانی آن را تعطیل نمی کنند، حتی در ایام امتحانات نیز به این فریضه مقدس پرداخته و با حضور در مساجد و روستاها، دین خدا را برای مردم بازگو و تبیین می کنند.

وی، با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن، ابراز داشت: در این مقطع زمانی که دشمن بیشترین توان خود را به مقابله با اندیشه های انقلابی ایران معطوف داشته، طلاب و روحانیون باید برای پاسخ گویی به این هجمه های ناجوانمردانه دشمن بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام خوشبین در پایان خواستار اهتمام بیش از پیش مدیران مدارس به تبلیغ طلاب در مناطق روستایی شد و گفت: به یقین آینده جامعه در دستان نوجوانانی است که امروز در حال تغذیه از افکار و شبهات دشمن هستند؛ از این رو اگر خواهان ایرانی آباد، جامعه ای اسلامی و پرنشاط و علمی هستیم، باید در مقابل توطئه های دشمن ایستاد و حالت تهاجمی داشته باشیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha