جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لطفی نیاسر

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: این مکان مقدس فضای معنوی وسیعی دارد که باید برای انتقال این معنویت به مخاطبینی که فرسنگ ها دورتر از این مسجد هستند تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر در نشستی با  حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به رویکرد مذهبی و معنوی در تولیدات مرکز قم اظهار کرد: با ایجاد پیوند معنوی مسجد مقدس جمکران با صدا و سیمای مرکز قم شاهد تولیدات بیشتری از این مکان مقدس خواهیم بود.

وی با بیان سابقه همکاری رادیو معارف و مسجد مقدس جمکران گفت: پیش از این تمام تلاش خود را برای انعکاس اخبار و اطلاعات مسجد به صورت هر هفته  انجام می دادیم و اکنون نیز این وظیفه را ادامه خواهیم داد و ارتباط با مسجد مقدس جمکران گسترده تر خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با بیان این مسئله که فضای معنوی مسجد هر هفته باید در سراسر کشور و عالم به تصویر کشیده شود تصریح کرد: این مکان مقدس فضای معنوی گسترده ای دارد که باید برای انتقال این معنویت به مخاطبینی که فرسنگ ها دورتر از این مسجد هستند تلاش شود تا عاشقان و شیفتگان حضرت بقیه الله(ارواحنا فداه) نیز خود را در این مکان مقدس احساس کرده لذت معنوی ببرند.

وی با تأکید بر ایجاد ساختار مناسب محتوایی برای تولیدات خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی مناسب و همکاری پژوهشگران دینی و حوزوی و عالمان عرصه رسانه، ساختار پیام رسانی در حوزه های مفهومی را باید ایجاد کنیم تا محتوایی که تولید می شود و در دست مخاطبان قرار می گیرد متقن، مناسب و هدایتگر باشد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر یادآور شد: در همین راستا همه همکاران به خصوص معاونین و مدیران مأموریت دارند تا پیوندی محکمتری با مسجد مقدس جمکران ایجاد نمایند تا برای پیشبرد اهداف مسجد گام های مؤثری برداشته شود.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران می‌توان نقش محوری در تولیدات فرهنگی و مذهبی داشته باشد و این موضوع نیز از تأکیدات مقام معظم رهبری است و سبب ارتباط بیشتر همگان با مسجد می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان برخی مشکلات تولید و ضبط برنامه در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: علی رغم وجود مشکلات ساختاری در مسجد با همکاری حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان بسیاری از مشکلات به خصوص در ارتباط با پخش زنده نمازهای روزانه در حال مرتفع شدن است.

حجت  الاسلام لطفی نیاسر تصریح کرد: با طراحی ساختاری مناسب توانستیم در رادیو معارف اخبار ارتباط خوبی با اماکن مذهبی همچون حرم امام رضا(علیه السلام)، حرم حضرت معصومه(علیهاالسلام) و عتبات عالیات برقرار کنیم و امیدواریم ارتباط رادیو معارف با مسجد مقدس جمکران بیش از پیش، گسترش یابد تا بتوانیم از این مکان مقدس نیز برنامه های متنوع مذهبی را برای مخاطبین پخش کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha