جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهشکده باقر العلوم(ع)

حوزه/ مدیر گروه فناوری اطلاعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) از تولید 7 نرم‌افزار اندروید با موضوعات اسلامی خبر داد.

مهندس مهدی رحمتی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به تشریح 7 نرم افزار تولیدی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) پرداخت و گفت: نرم‌افزار ابوطالب(ع) نخستین نرم افزاری است که بر اساس مقاله آن حضرت در جلد دوم کتاب دایرة المعارف صحابه پیامبر اعظم(ص) نوشته شده، تهیه گردیده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: نرم‌افزار بانوی بهشتی، دیگر نرم افزاری است که بر اساس مقاله حضرت زهرا(س) که در جلد اول کتاب دایرة المعارف صحابه پیامبر اعظم(ص) به رشته تحریر درآمده، تهیه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیر گروه فناوری اطلاعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) ابراز داشت: یکی دیگر از این تولیدات، نرم افزار نشان شیعه است که نرم افزار جامع مذهبی موبایل ویژه ماه محرم و صفر شامل: ترجمه کتب لهوف، رمز المصیبه، مقاتل الطالبین، خصائص الحسینیه و ... می‌باشد.

رحمتی به نرم‌افزار اصول و مبانی مداحی اشاره و خاطرنشان کرد: این نرم افزار حاوی اصول و مبانی مداحی شامل: فلسفه عزاداری، اولین مداحان، اهمیت مراسم عزاداری از زبان ولایت، علت عظمت قیام اباعبدلله(ع)،‌ فلسفه قیام امام حسین(ع)، اصول و مبانی مداحی از دیدگاه مقام معظم رهبری، اصل پیام اصل محبت و ... می‌باشد.

وی ادامه داد: از دیگر تولیدات این پژوهشکده، نرم‌افزار «بفرمائید روضه» است که شامل مجموعه‌ای از روضه‌ها از اساتید مشهور کشور است.

مدیر گروه فناوری اطلاعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) به تشریح نرم‌افزار روشنای پژوهش پرداخت و گفت: این نرم‌افزار معرفی جامعی از پژوهشکده باقرالعلوم(ع) می‌باشد.

مهندس رحمتی نرم‌افزار تقویم عبادی پارسایان را از دیگر تولیدات این پژوهشکده معرفی و تصریح کرد: این نرم‌افزار برای تنظیم برنامه‌های عبادی بندگان پارسا در طول روز، هفته، ماه و سال مطابق با ماه‌های قمری بر اساس کتاب تقویم عبادی پارسایان تهیه گردیده که در آینده‌ای نزدیک در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان این نرم‌افزارها به آدرس http://pbshop.ir مراجعه فرمایند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha