جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 343297
۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
مهدویت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر گفت: امروز دشمن سرمایه گذاری کلانی برای انحراف فکری جوانان نسبت به آخرالزمان و منجی عالم بشریت انجام داده و در این راستا مبلغان وظیفه سنگینی برعهده دارند.

حجت الاسلام مرتضی خوشبین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با بیان این که یکی از اهداف بلند مدت مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج)، تربیت طلاب متخصص در مباحث علمی است، اظهار داشت: نیازهای امروز جامعه اقتضا می کند که طلاب را به سمتی سوق دهیم که پاسخ گوی نیازهای روز جامعه باشند و باید طلاب در زمینه های گوناگونی تخصص های لازم را کسب کنند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، از برگزاری دوره تخصصی مهدیت در این مدرسه خبرداد و ابراز داشت: در نظر داریم برای اجرای هرچه بهتر این دوره از اساتید برتر حوزه های علمیه کشور استفاده کنیم.

وی با بیان این که شرکت طلاب در این برنامه ها آزاد است، افزود: با توجه به این که دوره های دیگری در زمینه های گوناگون در این مدرسه برگزاری می شود، طلاب در انتخاب هریک از این دوره ها آزاد هستند تا بر اساس توانایی خود، در این دوره ها شرکت کنند.

حجت الاسلام خوشبین، موضوع مهدویت را یکی از بحث های مهم جامعه عنوان کرد و گفت: امروز دشمن سرمایه گذاری کلانی برای انحراف فکری جوانان نسبت به مسأله آخرالزمان و منجی عالم بشریت کرده و در این راستا، اقدام های زیادی همچون ساخت بازی های رایانه ای، فیلم های سینمایی دنباله دار، انیمیشن و ... انجام داده و همچنان نیز ادامه دارد؛ از این رو با دقت در این تولیدات رسانه ای، متوجه اهمیت موضوع خواهیم شد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، در پایان آشنایی طلاب جوان با مباحث مهدیت را از یکی از ضرورت های امروز دانست و تصریح کرد: با حضور در جمع های دانش آموزی و دانشجویی متوجه می شویم که مهمترین سؤالات جوانان در خصوص مهدویت و دنیای آخرالزمان و مسایل پیرامون است که باید طلاب نسبت به تک تک این مباحث آگاه باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha