شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت معصومه

حوزه/ برنامه های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از چهارم الی دهم بهمن ماه جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی حرم حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه «زمزم معرفت» در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می شود.

زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود  که در هفته جاری، حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، برادران، ملکی، محمدی و فؤادیان به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.

در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا، حجج الاسلام ماندگاری، بندانی، حسین زاده، پناهیان، رفیعی، فرحزاد و میرباقری سخنرانی می کنند.

قرائت دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم و زیارت عاشورای این هفته صبح روز پنجشنبه، نهم بهمن ماه، با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد قرائت می شود.

دعای کمیل پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می گردد.

بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجت الاسلام امینی برگزار می شود و خطبه های نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ایراد می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha