جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 343324
۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
نجفی قدسی دارالقرآن

حوزه/ مسئول دارالقرآن امام علی(ع) تهران گفت: این دارالقرآن درصدد افزایش شعب خود، توانسته منزل شهید مدرس را خریداری کند و به زودی در این محل شاهد برپایی کلاس‌های قرآنی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران، مرتضی نجفی‌قدسی، مسئول دارالقرآن امام علی(ع) در اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)  تهران در بخش بانوان که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه(یادمان شهدای هفتم تیر) با حضور عموم علاقه‌مندان برگزار شد، با تقدیر از حضور بانوان شرکت‌کننده از سراسر کشور در این دوره از مسابقات، اظهار داشت: هزار و 400 نفر از بانوان نام‌نویسی کرده‌اند که به دلایلی حدود 900 نفر شرکت‌ کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد حدود 600 نفر از متسابقان حد امتیاز بالای 85 را به دست آورده‌اند که جوایز نقدی آنها ظرف روزهای آینده به حساب‌شان واریز می‌شود.

مسئول دارالقرآن امام علی(ع) با اشاره به حضور 350 نفر از حافظان کل در این مسابقات، عنوان کرد: بیشتر افرادی که در بخش رقابت‌های رشته حفظ 10 و 20 جزء حضور داشته‌اند نیز، حافظ کل بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم تا این مسابقات در سال‌های آینده روند رو به رشدی داشته باشد، تصریح کرد: دارالقرآن امام علی(ع) درصدد افزایش شعب خود، توانسته منزل شهید مدرس را خریداری کند.

نجفی‌قدسی با اشاره به اینکه قرار است دارالقرآن شهید مدرس در آینده نزدیک راه‌اندازی شود، تأکید کرد: منزل شهید مدرس فعلا درحال بازسازی است و پس از اتمام این دارالقرآن فعالیتش را با برنامه متنوع قرآنی آغاز می‌کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha