شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اردوی طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان از برپایی اردوی زیاتی- تهذیبی طلاب و اساتید این مدرسه در جوار بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام وعلما خبر داد.

حجت الاسلام حسین دعاوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای دوره های آموزشی تقویت بنیه علمی طلاب در ایام امتحانات، گفت: بیش از 70 طلبه در مدرسه امام زاده فضل(ع) بهبهان مشغول به فراگیری علوم اهل بیت(ع) می باشند و معاونت آموزش مدرسه برنامه های ویژه ای را برای تقویت بنیه علمی آنان اجرا کرده که خوشبختانه آثار خوبی را به همراه داشته است.

وی، برگزاری هفتگی امتحانات کتبی و شفاهی را یکی از راه های تقویت بنیه علمی طلاب عنوان کرد و افزود: معاونت آموزش مدرسه، برای تشویق طلاب به شرکت در برنامه های آموزشی تقویتی، ۵ نمره از امتحانات اصلی را به این مهم اختصاص داده است.

مدیر مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان با اعلام این که فوق برنامه های آموزشی ویژه طلاب پایه های ۱ تا ۳ می باشد، خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه هم اکنون در حال گذراندن امتحانات نیمسال اول، سال تحصیلی ۹4-۹3 هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان همچنین از برگزاری اردوی زیارتی- تهذیبی در ماه جاری خبرداد و گفت: برای تقویت روحیه معنوی طلاب، اردوی تهذیبی قم تدارک دیده شده که انشاءالله پس از امتحانات، این اردو در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دعاوی، دیدار با مراجع عظام و علما را از برنامه های مهم اردوی زیارتی-تهذیبی طلاب برشمرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزش ادبیات و کاربرد آن در مباحث اسلامی و کلامی با حضور استاد شیرافکن، از دیگر برنامه های این اردوی سه روزه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای برپایی اردوهای تهذیبی و آموزشی، ابراز داشت: خوشبختانه با توجه به این که سالیان قبل نیز چنین اردوهایی را برگزار کرده بودیم، تأثیر شگرفی در روحیه طلاب جوان داشته است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha