جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
14

حوزه/ نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت: در صدد هستيم بزرگترین كتابخانه جهان اسلام را در بلوار پيامبر اعظم (ص) احداث كنيم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی در  دیدار شهردار قم و اعضاء شوراي اسلامي شهر قم  با اشاره به خدمات‌رساني شهرداري قم در زمينه‌هاي مختلف،  كيفيت اين خدمات را مطلوب عنوان كرد وی با ذكر حديثي از امام صادق(ع) در زمينه منقبت خدمت‌رساني به مردم اظهار داشت: خداوند بر خدمتگذاران منت نهاده كه مردم به آن‌ها نياز دارند و اينان هيچگاه نبايد از اين منتي كه خداوند بر آن ها نهاده خسته شوند.

مدير موسسه آل البيت(ع) با اشاره به تغيير چهره شهر در چند ساله اخير گفت: بايد قدردان زحمات مديريت شهري قم به دليل خدمات‌رساني مطلوب در شهر باشيم.

نماينده آيت الله العظمي سيستاني  با اشاره به ضرورت گسترش فضاي سبز در شهر افزود: در اين زمينه شاهد اقدامات خوبي از سوي شهرداري بوده ايم كه به هرچه زيبا تر شدن چهره شهر انجاميده است.

 وی  در ادامه  احداث مجموعه‌هاي فرهنگي و مذهبي در شهر قم را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: اميدواريم يكي از بزرگترين كتابخانه هاي جهان اسلام در شهر قم احداث گردد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با بيان اينكه در صدد هستيم تا اين كتابخانه را در بلوار پيامبر اعظم (ص) احداث كنيم خاطر نشان كرد: با توجه به این كه اين بلوار بزرگترين بلوار معنوي جهان اسلام است و ظرفيت هاي معنوي بسياري در اين مسير وجود دارد كه مي‌تواند بر ارزش‌هاي آن بيافزايد.

وي درادامه احداث آرامستان در ضلع شرقي شهر قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به بعد معنوي شهر قم ايجاد آرامستان مناسب و در شأن اين شهر يكي از ضرورت‌هاي اصلي محسوب مي‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha