جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری همایش «پیروز شد انقلاب ما با صلوات»، در روز 20 بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان در ارتباط با ویژه برنامه های کمیته  تشکل های دینی ستاد ئهه فجر استان اصفهان، گفت: برگزاری 36 محفل قرآنی در روستاها و توزیع قرآن در مناطق محروم از مهم ترین این برنامه هاست.

وی با اشاره به برگزاری همایش «پیروز شد انقلاب ما با صلوات» در 20 بهمن ماه، افزود: در این همایش از شعرایی که در وصف پیامبر اکرم (ص) شعر سروده اند تجلیل و این اشعار در کتابی با همین نام منتشر و توزیع می شود.

مسئول تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: برگزاری همایش تجلیل از مدیران و نخبگان انقلاب اسلامی متولدان سال 57 به بعد، برگزاری همایش تجلیل از مادران و همسران شهدای دوران انقلاب اسلامی با نام « بانوان فجرآفرین» و رونمایی نرم افزار دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های کمیته تشکل های دینی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: 36 دستاورد مهم  انقلاب اسلامی به در قالب کلیپ، متن مکتوب و سخنرانی در 22 بهمن امسال رونمایی و میان تشکل های دینی توزیع می شود.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به راه اندازی ایستگاه های "حضور" به منظور سازماندهی هیئت های مذهبی در راهپیمایی 22 بهمن در ابتدای خیابان همنام با روز غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: غرفه هایی با نام "معرفت انقلاب اسلامی" در راستای پاسخگویی به شبهات و سئوالات پیرامون انقلاب اسلامی با حضورکارشناسان، در سطح استان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به دو برنامه درون سازمانی به مناسبت دهه مبارک فجر، ابراز داشت: همچنین جشن خانوادگی پرسنل سازمان تبلیغات در روز سه شنبه 14 بهمن برگزار و برنامه سفر ویژه هیئت های مذهبی به امامزاده آقا علی عباس نطنز  تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha