جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه

حوزه/ چشم انداز اسلام به سوی قله ای است که کرامت و انسانیت در آن به کمال رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در نشست فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: زمانی که به چشم انداز رسالتی که بر دوش خود داریم، نگاه می کنیم، در عین کارهای بزرگی که انجام شده، راه زیادی در پیش رو داریم.

وی با بیان این که چشم اندار فعالیت ها باید به قله ای برسد که برای فتح آن بسیار تلاش کرد، افزود: خداوند اراده کرده که نبی مکرم اسلام(ص) و دین او را بر همه ادیان چیره و پیروز نماید و بر حسب اراده خداوند، این مسئله تحقق خواهد یافت، هرچند مشرکان و کافران ناخرسند باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: کسانی که در عمل به آموزه های اسلام ضعیف دارند، به دلیل ضعف در اعتقادات آنهاست، چراکه تلاش های ما زاییده باور و اعتقاد ما است.

وی جبهه دیگر را جبهه تقابل با دشمنان معرفی کرد و گفت: تلاش دشمن این است که با تهدید و تحریم ما را از رسیدن به قله هدف باز دارد که مقابله در برابر این تلاش ها، نیازمند همت بلند می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: ما باید از انقاس قدسیه اهل بیت علیهم السلام مدد بگیریم و خود را برای رسیدن به این قله بسیج کنیم. امروز، انقلاب اسلامی این فرصت بزرگ را در اختیار ما قرار داده و باید خودرا برای رسیدن به هدف نهایی آماده سازیم.

وی با بیان این که ما به برکت تمسک به ولایت و قرآن کریم، امروزه دشمنان را به هراس انداخته ایم، تصریح کرد: ما چنین قدرت و اقتداری در اختیار داریم، از این رو باید آنگونه باشیم که اهل بیت علیهم السلام از ما انتظار دارند.

وی افزود: اهل بیت علیهم السلام از ما انتظار دارند که موجب زینت آنها باشیم. کسی که اعتقاداتش مشکل دارد، به اعمال دینی بی توجه است، امر به معروف و نهی از منکر نمی کند و به عفاف و حجاب و... بی توجه است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha