سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 343760
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
حکمت اسلامی

حوزه/ مجمع عالی حکمت اسلامی با هدف ارتقای سطح آگاهی طلاب و پژوهشگران علوم دینی، کارگاه ها و نشست های علمی متعددی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیزدهمین دوره آمـوزشی کـوتـاه مدت مجمـع عـالـی حکمت اسلامـی برگـزار مـی شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره به پایگاه اطلاع رسانی مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی www.hekmateislami.com مراجعه و پس از تکمیل فرم ثبت نام، فرم را به نشانی info@hekmateislami.com ارسال کنند.

یکصد و دهمین جلسه گروه علمی کلام برگزار می شود

یکصد و دهمین جلسه گروه علمی کلام با موضوع حقیقت امامت در آیه (يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا) از دیدگاه علامه طباطبای (ره) و آیت الله سید عبدالاعلی سبزواری با ارائه حجت الاسلام خزائلی سه شنبه 14 بهمن 93 ساعت 19:30 در اتاق جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار خواهد شد.

یکصد و سیزدهمین جلسه گروه علمی فلسفه برگزار شد

یکصد و سیزدهمین جلسه گروه علمی فلسفه با موضوع تعیین زمان بین الطلوعین با ارائه بحث توسط حجت الاسلام و المسلمین زمانی چهارشنبه 8 بهمن ساعت 19:30 در اتاق جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌ها به پایگاه اطلاع رسانی مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی ذیل مراجعه کنند؛www.hekmateislami.com

 انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha