جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر لزوم اهتمام طلاب به تحصیل علم و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن تاکید کرد.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، آیت الله موسوی جزایری، در مراسم آغاز نیم سال دوم تحصیلی مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز، با بیان این که شرایط رشد طلاب در حوزه علمیه خوزستان فراهم است، تصریح کرد: در زمان قدیم که هیچ گونه امکاناتی برای درس خواندن نبود، علمای بزرگی همچون آیت الله بهبهانی رشد و نمو پیدا کردند، طلابی که در مدارس خوب درس می‌خوانند، باید تلاش مضاعفی داشته باشند و پله های موفقیت را با یاری خداوند و توفیقات امام زمان طی کنند.

امام جمعه اهواز، وظیفه طلاب را خوب درس خواندن و داشتن تبلیغ موفق عنوان کرد و اظهار داشت: فرزندان من! مراقب باشید که دشمن هجمه سنگینی را آغاز کرده و باید با خوب درس خواندن و پس از آن تبلیغ دین، با هجمه های دشمن مقابله کنید.

حجت الاسلام بلادیان، مدیر جدید مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز، هم در ادامه  به بیان گزارشی از فعالیت های اخیر خود در زمان تصدی گری مدیریت این مدرسه پرداخت و بیان داشت: انتخاب معاونین مدرسه و برگزاری کلاس های آموزشی اخلاق و پیگیری دروس آموزشی طلاب، بخشی از فعالیت های صورت گرفته در این دو ماه اخیر است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha