پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم با بی پایه و اساس خواندن برخی سخنان مبنی بر نفوذ سکولار در حوزه گفت: قاطعانه می­گویم، حوزه علمیه، اساتید، طلاب، فضلا و بسیج روحانیت، بیش ازگذشته، تحت هدایت رهبری معظم انقلاب و مرجعیت شیعه به حرکت خود برای عزت انقلاب و جامعه اسلامی ادامه می دهند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، امروز درمراسم افتتاحیه نمایشگاه «امام (ره) و انقلاب» که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد،ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجرگفت: 12بهمن، از روزهای تاریخی و بسیارحساس انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: 12بهمن روزی است که امام خمینی(ره)، رهبری و هدایت امت اسلامی را بر عهده گرفت و موجب به ذلت نشاندن استبداد و قدرت های پوشالی غرب شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال خاطرنشان ساخت: نمایشگاه دهه فجر در مدرسه عالی دارالشفاء، بیانگربصیرت، اقتدار و عزت جامعه اسلامی در برابر دژخیمان و ظالمان است.

وی ادامه داد: در این روزِ فرخنده بود که امام خمینی(ره) بعد از سالها به وطن بازگشتند و مردم عاشقانه به دیدار محبوبشان رفتند و غرب و شرق به  اقتدار انقلاب پی بردند.

 مدیر حوزه علمیه استان قم در ادامه به برکت بسیج برای انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: بسیج نهالی است که به برکت امام(ره)،برای پاسداری و حفاظت از آرمانهای انقلاب و نظام تأسیس شد و تا کنون با صلابت در همه عرصه­ها حضور داشته و به این راه  ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز بسیج توانسته با تکیه بر ایمان و روحیۀ خود باوری، اسلام و انقلاب را از شرّ تروریست های تکفیری، الحادی فاسد و قدرت های  غربی نجات دهد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال خاطرنشان ساخت: امروز زمانی است که دشمنان و ایادی آنها برای از بین بردن نفوذ اسلام و انقلاب در جهان با یکدیگر متحد شده اند و می­خواهند به هر شکل ممکن، مانع اقتدار و گسترش انقلاب در دنیا شوند و در این راه قطعا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

این استاد حوزه اظهار داشت: امام خمینی(ره) با این انقلاب درس بزرگی به دو ابر قدرت شرق و غرب داد و در این عرصه نمی توان نقش بسیار سازنده و تأثیرگذار ولایت، مرجعیت شیعه، بزرگان دین، روحانیت و بسیج را نادیده گرفت.

 مدیرحوزه علمیه استان قم با بیان این که اسلام، مردم و ولایت ارکان انقلاب می­باشند،گفت: هر یک از این ارکانِ  درجای خود بسیار مهم است و باید این عناصر از طوفان و تهاجم اهریمنان درامان بماند تا انقلاب به راه خود تا ظهور حضرت مهدی(ع) ادامه دهد.

وی افزود: امروز دشمن جریانات مختلفی درعربستان، کویت، فلسطین و سوریه در برابرانقلاب و نظام شکل داده است، ولی به برکت رهبری آگاه، مدیر و مدبر، این انقلاب به راه خود ادامه داده و با صلابت و اقتدار درحال پیشروی در جهان است.

 رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه امروز غزه، خط مقدم با اسرائیل و لبنان، خط مقاومت با غربیها و ایادی آنها است، خاطرنشان ساخت: اقتدار انقلاب را باید در عراق دید، مردم مسلمان این کشور با دستور مرجعیت به تشکیل بسیج و به تبعیت از انقلاب ایران، سدّ محکمی در برابر تروریستها به وجود آورده اند.

 حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال درپایان، سخنان کسانی که مدعی نفوذ سکولار در حوزه اند بی پایه و اساس دانست و تصریح کرد: بنده به عنوان مدیرحوزه علمیه استان، قاطعانه می­گویم حوزه علمیه، اساتید، طلاب، فضلا و بسیج روحانیت بیش ازگذشته، تحت هدایت رهبری معظم انقلاب و مرجعیت شیعه به حرکت خود برای عزت انقلاب و جامعه اسلامی ادامه می دهند و تا آخرین قطرۀ خون از آرمان های امام خمینی(ره)، ولایت وارزش های اسلام دفاع خواهند کرد و لحظه ای در این راه کوتاهی نخواهند کرد.

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha