شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سعید جعفری شورای هماهنگی خوزستان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: امروز اگر بخواهیم در برابر دشمنان پیروز شویم، هیچ راهی جز تبعیت از ولایت فقیه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، پیش از ظهر امروز در همایش «میثاق امت با ولایت»، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران در برابر دنیای استکبار امروزه به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری پیامبر گونه، مجاهدت تمام و روشنگری و آگاهی بخشی، مردم را به عرصه مبارزه با حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی وارد کرد و با سرنگونی رژیم فاسد پهلوی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به آیه ۴۶ سوره نبأ «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى…» تصریح کرد: خداوند متعال در این آیه بیان می کند که «يک يک و دو دو برای خدا قيام کنيد، پس ببینید که خدا چگونه شما را یاری خواهد کرد». امام خمینی(ره) نیز با ایمان کامل به این آیه، با همه توان ایستادگی کرد و خداوند هم ایشان را همراهی کرد.

وی، ایمان و اعتقاد مردم را از دیگر عوامل موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اگر ایمان راسخ مردم به خدای متعال، اهل بیت(ع) و ولایت فقیه نبود، هیچ گاه انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

این فعال فرهنگی ادامه داد: امروز نیز جهانیان شاهد پایبندی مردم ایران به آرمان ها و ارزش های خود هستند و اقدام اخیر استکبار در اهانت به پیامبر اعظم(ص) و خروش مردم انقلابی و با بصیرت ایران، نمونه روشنی بر این مسأله است.

حجت الاسلام جعفری به نقش محوری مساجد و روحانیون به عنوان نقطه اتصال ملت با امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مساجد از صدر اسلام تا کنون همواره پایگاه اجتماع مردم بوده و روحانیت نیز از این پایگاه در راستای پیشبرد مکتب اهل بیت(ع) نهایت استفاده را کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اطاعت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری و حفظ دستاورهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز اگر بخواهیم در برابر دشمنان پیروز شویم، هیچ راهی جز تبعیت ولایت فقیه وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید دستاوردهای انقلاب و آثار و برکات حمایت و اطاعت مردم از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha