سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حاجتی

حوزه/ ایرانی که در زمان پهلوی، مستشاران خارجی حتی اجازه مشاهده قطعات یدکی موشک ها را به متخصصین آنها نمی دادند، امروز به برکت انقلاب پیچیده ترین دستاورهای علمی همچون ساخت ماهواره دست یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، شامگاه دوشنبه، در آیین جشن انقلاب مسجد نور اهواز، وحدت و اتحاد ملت و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: ملت ایران در دوران رژیم پهلوی، با وحدت و انسجامی که به واسطه هدایت های علما و روحانیون پیدا کرده بودند، موفق به شکست حکومت ظالم پهلوی شدند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم، تصریح کرد: هرچند مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... در کشور وجود دارد، اما باید بابت نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که بزرگترین سرمایه ملت ایران است، شکر گزار باشیم.

* عزت جهانی ایران اسلامی

امام جمعه موقت اهواز، به وضعیت کنونی ایران اشاره کرد و ادامه داد: پس از گذشت 36 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران در اوج اقتدار بوده و روز به روز بر عزت جهانی آنها افزوده می شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوح حفظ انقلاب، افزود: اگر دشمن می توانست انقلاب و نظام را نابود کند، لحظه ای درنگ نمی کرد؛ چرا که دشمنان مستکبر خوب می دانند قدرتی در مقابلشان پدیدار شده که در تحولات جهانی اثرگذار است.

* اعتراف تحلیلگران بین المللی

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان این که آمریکا در مقابل عظمت ایران اسلامی احساس ضعف می کند، تصریح کرد: این که آمریکا خود را مستأصل از رویارویی با ایران می بیند، یک واقعیت غیر قابل انکار بوده و تحلیل گران مسائل بین المللی نیز بر این مهم که «دولت های غربی و اروپایی نسبت به گسترش موج اسلام گرایی هراسان و سردرگم شده اند» تأکید دارند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، به وضعیت ایران در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: در دوران قبل از انقلاب، وضعیت به گونه ای بود که شاه ممکلت می بایست هفته ای یک بار به سفیر آمریکا گزارش می داد، اما امروز ایران نه تنهای به غرب و شرق وابسته نیست، بلکه در اوج اقتدار همچون خورشیدی فروزان در جهان می درخشد.

* خوداتکایی

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به دستاوردهای علمی کشور، تصریح کرد: در زمان پهلوی، مستشاران خارجی حتی اجازه مشاهده قطعات یدکی موشک ها را به متخصصین نیروی هوایی این سرزمین نمی دادند، ولی امروز به پیچیده ترین دستاورهای علمی همچون ساخت ماهواره و ایستگاه های هدایت گر آن دست یافته که این مسأله از برکات انقلاب و خوداتکایی ملت ایران است.

* هراس استکبار از مقابله با ایران

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی  ادامه داد: آنهایی که می گفتند ایران توانایی مقابله با آمریکا را ندارد، کجا هستند!؟ آن افراد ضعیف و سست کجایند که ببینند امروز جهان استکبار از ایران هراسان است و از دشمنی با او وحشت دارد.

رئیس مؤسسه عصر امام خمینی(ره)، با بیان این که حضرت روح الله «می توانیم» را به ملت آموخت، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از برترین سازندگان هواپیماهای بدون سرنشین در جهان است و  پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های پزشکی، هسته ای و ... داشته و دارد.

* تا رسیدن به سرمنزل مقصود راهی نمانده...

استاد حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که تا رسیدن به سر منزل مقصود همچنان باید تلاش کرد، گفت: هیچ فردی نمی تواند بگوید که ایران کشوری با معیارهای صددرصد اسلامی است!؛ پس باید با ادامه دادن مبارزه علیه شیطان بزرگ، این مسیر روشن را تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان ظهور منجی عالم بشریت است، ادامه داد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha