شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فتاحی آذر غربی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، از راه اندازی ۱۰ باشگاه فرهنگی- دینی جوان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و دینی در آذربایجان غربی، اظهارداشت: این طرح، جایگزین طرح هسته های فرهنگی جوان اوقات فراغت است که در طول سال در قالب باشگاه فعال بوده و چندین هسته فرهنگی بصورت شبکه ای زیر نظر این باشگاه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این که در هر یک از باشگاه های فرهنگی-دینی جوان، پنج هسته فرهنگی فعال است، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در راستای اجرای این طرح در آذربایجان غربی، افزون بر سه هزار نفر همکاری و مشارکت داشته باشند.

 حجت الاسلام فتاحی در ادامه از برگزاری ۱۲ کارگاه آموزشی جنگ نرم و راهنمای مقابله با تهاجم فرهنگی در سطح استان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 9 کارگاه  برگزار شده است.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این کارگاه ها به جز شهرستان های مهاباد و تکاب در سایر شهرستان های استان، در سطح مدارس، دانشگاه ها اجرایی شده است.

وی با اعلام این که تا پایان سال جاری دو کارگاه آموزشی در شهرهای ارومیه و مهاباد برپا می شود، گفت: این کارگاه ها زیر نظر اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی و همچنین روحانیون استان که نقش اساسی در تفهیم و تبیین معارف و علوم دینی دارند، برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha