پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امینی - مسجد سلیمان

حوزه/ امام جمعه مسجد سلیمان گفت: پیام رهبر معظم انقلاب ببه جوانان اروپا و آمریکا، خیزشی زیرسحطی را ایجاد کرده که باید منتظر آثار گسترده آن در جهان باشیم.

حجت الاسلام محمدصادق امینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، ابراز داشت: علاقه مندی جوانان غربی به شناخت اسلام که متأثر از پیام رهبر معظم انقلاب است، خیزشی زیرسطحی را ایجاد کرده که باید منتظر آثار گسترده آن در جهان باشیم و انشاءالله زمینه نابودی فروپاشی استکبار را فراهم خواهد کرد.

امام جمعه مسجد سلیمان در ادامه 22 بهمن را مهمترین روز ایام الله دهه مبارک فجر دانسته و تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی این روز، تعظیم شعائر اسلامی و سبب تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت های مظلوم می شود.

وی با اشاره به هجمه های دشمن علیه اسلام به ویژه اهانت یکی از نشریات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، گفت: با توجه هجمه های گسترده ای که نسبت به مقدسات دین مبین اسلام صورت گرفته و علاوه بر آن با گسترش روز افزون موج بیداری اسلامی و خیزش های جدید در کشورهای اسلامی، ملت ایران باید حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند .

حجت الاسلام امینی، در پایان با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن، یادآور شد: حضور میلیونی ملت می تواند نقش بازدارنده ای در برابر هجمه های دشمن به ویژه آمریکا و انگلیس داشته باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha