سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عباس نظری - قزوین

حوزه/ معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین، استقلال، خودباوری، تولید علم، عدالت و ... را از ره آوردهای دهه فجر دانست و گفت: گرامیداشت دهه فجر وظیفه ملی و همگانی است.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، استقلال، خودباوری، تولید علم، عدالت و ... را از ره آوردهای دهه فجر دانست و گفت:این دهه  فرصتی است تا در عرصه داخلی، آحاد ملت با دستاوردهای انقلاب آشنا شده و در عرصه خارجی هم به دشمنان نشان دهیم که انقلاب در سایه پیروی از ولایت فقیه به پیروزی رسید و ملت ایران علی رغم مشکلات، با اقتدار در برابر تهدیدات ایستادگی می کند.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به نقش روحانیت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلام، ادامه داد: روحانیت نقش موثری در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب دارد و براین اساس اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، اعزام روحانیون به شهرها و روستاهای استان را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: 95 مبلغ در ایام مبارک دهه فجر شامل  70 نفر مبلغ برادر و 25 نفر از بانوان مبلغه، به مدت 5 روز از  18 تا 22 بهمن ماه به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری، تأثیر انقلاب اسلامی در بیداری ملت ها، تبیین جایگاه ولایت فقیه، اهمیت رهبری و حکومت دینی، نقش ولایت فقیه در مدیریت مهار بحران ها به ویژه در سه دهه اخیر، توطئه دشمنان در نفی و تخریب ولایت فقیه و القای جدایی دین از سیاست، لزوم میثاق با ولایت و رهبری و دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن از جمله مباحث مطرح شده توسط مبلغان دهه فجر خواهد بود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که در 50 مسجد محوری استان با هماهنگی ائمه جماعات، برنامه های شاخصی برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های گرامیداشت دهه فجر تنها محدود به مساجد سطح شهر نشده، بلکه در 60 مسجد روستایی هم به مدت 10 شب برنامه هایی با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: گرامیداشت دهه فجر وظیفه ملی و همگانی است و هر کس متناسب با جایگاه خود باید به این وظیفه ملی و دینی عمل کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha