شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
l

حوزه/ مسابقه اینترنتی "با انقلاب تا مهدی علیه السلام" از سوی بنیاد مهدویت و آینده پژوهی استان اصفهان و با مشارکت خانه انقلاب اسلامی و ولایت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، بنیاد مهدویت و آینده پژوهی استان اصفهان با مشارکت خانه انقلاب اسلامی و ولایت اقدام به برگزاری مسابقه اینترنتی "با انقلاب تا مهدی علیه السلام" از طریق سایت       www.57-313.ir  با هدف تبیین جایگاه ویژه انقلاب اسلامی در ظهور و تاثیر فرهنگ مهدویت بر انقلاب اسلامی  کرده است.

محتوای این مسابقه با موضوعات "مهدویت پشتوانه انقلاب اسلامی"، "خدمات انقلاب به مهدویت"، "انقلاب اسلامی و ظهور"، " پتانسیل بزرگ مهدویت برای تداوم حرکت انقلاب و عرصه های جهانی" در قالب کتاب نیز برای مخاطبان چاپ می گردد.

در این مسابقه  که زمان ثبت نام آن از 12 تا 22 بهمن‌ماه اعلام شده است، کاربران باید از طریق سایت به سئوالات پاسخ دهند. همچنین علاقه‌مندانی که دسترسی به اینترنت ندارند، می توانند پاسخنامه ضمیمه کتاب را به نشانی بنیاد مهدویت ارسال نمایند.

برپایه این گزارش، به برگزیدگان مسابقه هدایایی چون کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه مشهد مقدس، بسته فرهنگی، اردوی معرفت انقلابی (ویژه اصفهانی ها) وکارت هدیه اهداء می گردد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha