پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دانشگاه ادیان و مذاهب

حوزه/ قائم مقام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب از آغاززمان ثبت‌نام آزمون اختصاصی طلاب برای سال تحصیلی 95- 94 خبر داد.

حجت الاسلام ملکی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»،  درباره تغییرات این آزمون نسبت به سال های پیشین گفت: این آزمون اختصاصی طلاب همچون سال‌های قبل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد برگزار می‌گردد و تغییری در آن ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به اینکه چه کسانی مجاز به شرکت در این آزمون هستند افزود: این آزمون اختصاص به طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور دارد و داشتن کد مرکز مدیریت حوزه برای احراز طلبگی داوطلبان ضروری است.

ملکی در خصوص زمان‌بندی فرآیند این آزمون نیز گفت: ثبت نام آزمون از هجدهم بهمن آغاز و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ یازدهم اردیبهشت 1394 در محل دانشگاه برگزار خواهد شد و آزمون دکتری نیز در تاریخ 25 اردیبهشت 1394در همین مکان برگزار خواهد گردید.

قائم مقام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب درباره نحوه ثبت نام نیز اظهار داشت: طلاب دارای شرایط که متقاضی شرکت در این آزمون اختصاص هستند برای ثبت‌نام از 18 بهمن ماه 93 به سامانه پذیرش دانشجو دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی: azmoon.urd.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام   17/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha