سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شریعتمداری

حوزه/ مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: درگیری انقلاب اسلامی با آمریکا درگیری ماهوی و ذاتی است، ‌چراکه وجود انقلاب اسلامی موجودیت نظام سلطه را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین شریعتمداری  چهارشنبه شب ‌در چهارمین شب جشن بزرگ انقلاب در مسجد چهار مردان قم گفت: یکی از بزرگترین حوادث تاریخ در عصر حاضر انقلاب اسلامی است که برای واکاوی این حادثه عظیم باید سالهای سال به بررسی ابعاد آن پرداخت.

وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران مولفه بزرگی به نام اسلامیت را با خود همراه کرده است که این مولفه از سوی امام راحل به این انقلاب موجودیت حقیقی داد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان بیان کرد: امام راحل توانستند که اسلام ناب محمدی(ص) را بر کرسی حکومت اسلامی بنشاندند و اسلام را  از کتاب های کتابخانه ها به متن جامعه و حکومت بیاورند.

وی گفت: در این سالها یکی از کلماتی که در این حوزه شنیده می شد؛ اسلام ناب محمدی بود که معنی آن مخالفت با زورگویان و مستکبران عالم بود.

شریعتمداری تصریح کرد: بسیاری سعی می کردند که با القای چهره دروغین از اسلام آن را یک دین منزوی معرفی کنند در حالی که ظلم ستیزی ویژگی ذاتی اسلام است.

وی گفت: این افراد دانسته و یا ندانسته این گونه القا می کردند که اسلام با حکومت های ظالم کاری ندارد در حالی که قطعا اگر ظلم ستیزی را از اسلام بگیریم، چیزی که باقی می ماند، اسلام انحرافی به نام اسلام آمریکایی است.

شریعتمداری بیان کرد: درگیری انقلاب اسلامی با آمریکا درگیری ماهوی و ذاتی است، ‌چراکه وجود انقلاب اسلامی موجودیت نظام سلطه را تهدید می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که نظام سلطه با موجودیت انقلاب اسلامی مشکل دارد، اظهارکرد: عده ای ایده کنار آمدن با نظام سلطه را مطرح می کنند که در حقیقت کار آنها دست کشیدن از اسلام ناب است.

شریعتمداری یادآورشد: دشمن سعی دارد فضای کشور را به گونه‌ای ترسیم کند که خودش می‌خواهد نه به صورتی که واقعا وجود دارد،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha