سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جمکران

حوزه/با تعاملات بین مسجد مقدس جمکران و سازمان دانش‌آموزی، تولید پیام‌های فرهنگی و انتقال آن به مدیران، کارشناسان و دانش‌آموزان تسریع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام سید محمد حسین هاشمیان در نشستی با داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور طی سخنانی اظهار کرد: این که توفیق داریم بر سر سفره امام زمان(ارواحنا فداه) خدمت کنیم لطف الهی است و امید است که از این فرصت خدمت در جهت گسترش فرهنگ انتظار گام های مؤثری برداریم.

وی افزود: امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان دانش آموزی نیز یکی از توفیقاتی است که انشالله هم برای مسجد و هم سازمان دانش آموزی سبب خیر و برکات زیادی گردد.

حجت‌الاسلام هاشمیان با اشاره به نقش موثر آموزش در سنین پایین گفت: یکی از مهمترین اقدامات، فراهم شدن زمینه های همکاری بین مسجد مقدس جمکران و سازمان دانش آموزی است که طی آن برای اقشار آینده ساز کشور آموزه های فرهنگی و معنوی آموزش داده شود.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امام صادق(علیه السلام) فرمودند که تربیت کودکان را از کودکی آغاز کنید که اگر بگذرد دیگر کاری نمی توان کرد و همه ما موظف هستیم رسالت خود را که همان بستر سازی مناسب است به نحو مطلوب انجام دهیم.

حجت الاسلام  هاشمیان تصریح کرد: در حکم رهبر معظم انقلاب به تولیت محترم این مکان مقدس آمده است: «جمکران پایگاه عظیم تشیع است»، پس باید از وجود این پایگاه عظیم کمال استفاده را نمود و با بستر سازی و حضور دانش آموزان از نقاط مختلف کشور این جایگاه عظیم را به آنها شناسانده و فرهنگ انتظار را رواج دهیم.

پیام های فرهنگی و مذهبی در تخریب افکار شوم دشمن مؤثر است

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران همکاری این دو مرکز بزرگ را سنگری در مقابل نفوذ افکار مخرب دانست  و تصریح کرد: امضای این تفاهم نامه و ورود دانش آموزان بیشتری به مسجد و انتقال پیام های فرهنگی به آنان در مکانی متعلق به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)، بسیار تأثیر گذار است و همانند سنگری در مقابل برنامه های مخرب و ماهواره ها و...  خواهد بود.

وی  با تاکید بر تداوم این ارتباط ها تأکید کرد: تداوم این ارتباط بین سازمان دانش آموزی و مسجد مقدس جمکران می تواند بستری مناسب برای آموزش مفاهیم مهدوی و بر طرف کردن سوالات و ابهامات دانش آموزان باشد.

حجت الاسلام هاشمیان در پایان تصریح کرد: با تعاملاتی که با سازمان دانش آموزی خواهیم داشت زمینه را برای افزایش توان و تولید پیامهای فرهنگی برای مدیران و کارشناسان این سازمان فراهم می‌کنیم تا انتقال مفاهیم فرهنگی و مذهبی به دانش آموزان مؤثرتر باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha