پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام یوسف متوسلیان

حوزه / معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان فارس گفت: حضور هوشمندانه مبلغان در عرصه های مختلف ،دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام یوسف متوسلیان، در حاشیه کارگاه مهندسی تبلیغ ویژه مبلغین طرح هجرت بلند مدت استان فارس اظهارداشت: در جهان امروز که بحران‌های فرهنگی درصدد تهی کردن انسان از معنویت می‌باشند، تبلیغ دین و ارزش‌های نشأت گرفته‌ی از آن به جهت مقابله‌ی این بحران‌ها ضرورت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

 وی افزود : رساندن پیام های زندگی آفرین خداوند، رسالتی بزرگ است که دست های یاری دهنده همگان را می طلبد و همه مسئولین می بایست در کنار مبلغین به نشر شعائر اسلام همت کنند.

حجت الاسلام متوسلیان اضافه کرد: آن چه امروزه جایگاه و اهمیت تبلیغ را بیش از پیش با اهمیت می سازد، تلاش مستمر و بی وقفه سازمان های استعماری، با تکیه بر بودجه های کلان، برای ترویج دین های منسوخ، به منظور کم فروغ ساختن نور اسلام است.

 این استاد حوزه علمیه فارس گفت: متاسفانه امروز توطئه آشکار و پنهان شیاطین در ویران ساختن بنیاد عقیده و اخلاق با ایجاد شبهه در مبانی دینی و ترویج مفاسد اخلاقی درجریان است است و این تهدید دشمنان ،مسئولیت همگان را برای رساندن پیام های نورانی اسلام به سرزمین تفتیده دل های در جستجوی حقیقت در سرتاسر جهان ، به ویژه میان جوانان و نوجوانان دو چندان می سازد.

 معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان فارس نمونه بارز مخاطب شناسی را  مهم ترین وظیفه مبلغان دانست و در این زمینه پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و غرب را بهترین الگو دانست و افزود: رهبر انقلاب با شناخت کافی از مخاطب پیام خویش به بهترین شیوه با مخاطب خود سخن می گویند و با یک نگاه کاملاً بی‌طرفانه از جوانان غربی خواستند اسلام را از سرچشمه آن و نه تبلیغات دروغین به دست آورند و سپس بی‌طرفانه درباره واقعیت اسلام قضاوت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha