شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قالیباف

حوزه/ دکتر قالیباف گفت: برای داشتن یک شهر مناسب باید در راستای رشد و تعالی معنوی شهر و مردم فعالیت داشته باشیم ؛لذا توجه به مسائل دینی و فرهنگی از اولویت های شهرداری تهران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد باقر قالیباف پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله  العظمی  نوری‌همدانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: فعالیت در سمت شهرداری یک تهدید و یک فرصت به شمار می‌آید، این امر سبب شده است تا شناخت دقیق‌تر، پایه‌گذارتر از فرصت‌های پیش رو داشته باشیم تا بتوانیم نقاط مثبت گذشته را قوت ببخشیم و نقاط ضعف را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه عمر مدیران در سمت‌های مختلف کوتاه است گفت: یکی از نقاط ضعف در کشور، کوتاهی عمر مدیران است به طوری که مدیران شهرداری تهران به طور میانگین تنها 18 ماه در شهرداری  خدمت کرده‌اند و این به معنای عدم برنامه‌ریزی مدیران برای اداره شهر است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ثبات مدیران شهری به معنای ایجاد فرصت برای شهر و مدیران شهری است که اگر طول خدمت مدیران شهری افزایش پیدا کند به طور قطع در جامعه اثر گذار خواهند بود.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شهرداری تهران نصب وسایل ورزشی در بوستان‌ها و مناطق مختلف تهران است که در حال حاضر با توجه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه 100 سالن ورزشی مختص بانوان در تهران احداث شده است.

دکتر قالیباف بیان کرد: برای داشتن یک شهر مناسب باید در راستای رشد و تعالی معنوی شهر و مردم فعالیت داشته باشیم و از سوی دیگر باید مسائل مادی نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

شهردار تهران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلان را مشخص کرده‌اند گفت: این امر سبب شده است تا مدیران با وظایف خود به درستی آشنا شوند و مسئولیت های خود را به درستی انجام دهند.

دکترقالیباف افزود: در حال حاضر 57 کتابخانه شبانه‌روزی در تهران دایر است که مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha