جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
12

حوزه/ معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور با حضور در دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز در جریان فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام محمدحسن زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور، ظهر امروز به منظور آشنایی با فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با مسؤولان این دانشگاه دیدار کرد.

حجت الاسلام پیمان علی نژاد، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در این نشست به بیان گزارشی از روند فعالیت های این دانشگاه پرداخت و گفت: آیت الله موسوی جزایری، در راستای گسترده تر کردن فعالیت های فرهنگی استان و همچنین برای مقابله ویژه با فرق ضاله به ویژه وهابیت و همچنین تربیت متخصصین در زمینه علوم اهل بیت(ع) اقدام به راه اندازی این دانشگاه کردند.

وی، سیاست کلی دانشگاه امیرالمومنین(ع) را استفاده از ظرفیت های تربیت طلاب متخصص در عرصه های علمی اعلام کرد و ادامه داد: این دانشگاه متشکل از دانشکده های "حکمت و کلام اسلامی"، "فقه و حقوق اسلامی" و "علوم قرآن و حدیث" می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های علمی، پژوهشی دانشگاه امیرالمومنین(ع) و تربیت متخصصین حوزوی، اظهار داشت: این دانشگاه آینده درخشانی داشته و می تواند زمینه های گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جهان را فراهم آورد و در این راستا اقدامات قابل توجهی نیز انجام دهد.

برپایه این گزارش، معاون بین الملل حوزه های علمیه از روند فعالیت های شبکه ماهواره ای الأهواز بازدید کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha