جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه طبس

امام خمینی(ره) بر قدرت مردم ایمان داشته و لذا همواره بر حضور مردم در همه صحنه ها تاکید داشت و این مهم را بر مسئولان نظام هم گوشزد می کردند.

حجت الاسلام ابراهیم مهاجریان، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران از سال 1340 توسط حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد ، در آن زمان برای مبارزه با شاه گروه‌های بسیاری با اهداف مختلف فعالیت می کردند، اما مردم تنها به ندای پیر جماران لبیک گفتند، چرا که ایشان تنها منادی تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی با  بیان این که در زمان طاغوت مهم ترین عامل  موجب نارضایتی مردم مباحث دینی بود، افزود: حکومت فاسد پهلوی به دنبال حذف دین از کشور بود ؛ امری که  با خون مردم ایران اجین شده و هرگز از آنها جدا نشده و نمی شود.

امام جمعه طبس،گفت: رژیم پهلوی که امام خمینی(ره)  را مخالف با اهداف خود می دید ، اقدام به تبعید ایشان نمود، ولی این عامل ها باعث نشد تا مردم از معمار کبیر انقلاب روی بگردانند و لذا همواره با ایشان در ارتباط بودند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) بر قدرت مردم ایمان داشته و لذا همواره بر حضور مردم در همه صحنه ها تاکید داشت و این مهم را بر مسئولان نظام هم  گوشزد می کردند.

این استاد حوزه خراسان جنوبی، با بیان این که قطعاً اگر امام خمینی(ره) نبود، این انقلاب شکل نمی گرفت، اذعان داشت:  امروز باید افکار امام خمینی(ره) در تمام دنیا توسط طلاب و حوزه ها که خود از ارکان اصلی انقلاب هستند، ترویج شود.

انتهای پیام313/18

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha