جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایمانی

حوزه / امروز فضای فکری جامعه آنقدر آماده شده که رهبر دینی یک ملت و نظام فضا را مناسب دیده تا به مخاطب های خود مستقیما نامه بنویسد.

آیت الله اسدالله ایمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت:  انقلاب اسلامی قبل از این‌که جابجایی قدرت و جابجایی افراد در حکومت و نظام حکومتی باشد جابجایی در طرز تفکر و بینش در کشور ، منطقه و جهان بوده است .

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه، انقلاب اسلامی نماد تفکر دینی ، تفکر الهی و معنویت می باشد که با رهبری الهی و معنوی امام خمینی(ره) و به پشتوانه مردمی و بر اساس معیارها و ارزشهای دینی شکل گرفته است، افزود:  امروز با توجه به شرایطی که در دنیا در زمینه صنعتی شدن حاکم شده ، مردم دچار حالت دل مردگی ، یاس و زدگی  شده و به دنبال گمشده می‌گردند انقلاب اسلامی و محتوای دینی و ارزشی می تواند پاسخگوی این نیاز بشر باشد.

امام جمعه شیراز، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکایی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت : امروز فضای فکری جامعه آنقدر آماده شده که رهبر دینی یک ملت و نظام فضا را مناسب دیده تا به مخاطب های خود مستقیما نامه بنویسد.

وی افزود: این اقدام همانند اقدام پیامبر مکرم اسلام(ص) در سال پنجم هجرت بود که ایشان  احساس کردند که مخاطبانی دارند و به همین دلیل برای آنها نامه فرستاد و آنها را به اسلام دعوت کردند و یا زمانی که امام راحل احساس کردند که بلوک شرق در شرایطی است که می توانند مخاطب نامه ایشان باشند.

آیت الله ایمانی، در پایان بر لزوم برنامه ریزی هدفمند در زمینه ارائه خوراک فکری به جهانیان تاکید کرد .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha