جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید انقلاب از سوی آحاد جامعه و به خصوص مسئولین حفظ و حراست شود و نسبت به ارزش ها و برکات آن نباید بی تفاوت بود، بی تفاوتی نسبت به انقلاب، کفران نعمت را به همراه خواهد داشت و نتیجه کفران نیز خسران و افسوس می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له در دیدار با روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه که در دفتر ایشان در قم برگزارشداظهارداشتند: دهه فجر و پیروزی انقلاب یاد آور خاطرات، رشادت ها و دلاوری های مردان، زنان و جوانانی است که برای حفظ این انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی به حضور نهاد روحانیت در ارگان ها اشاره کردند و افزدوند: حضور روحانیون در ارگان ها نشان دهنده این است که روحانیت در راس انقلاب و فرزندان انقلاب هستند و وظیفه دارند ابعاد مختلف انقلاب را به جامعه نشر دهند.

ایشان با بیان این که سپاه، مولود انقلاب است و از عوامل حفظ انقلاب از آسیب ها می باشد بیان داشتند.

دهه فجر دهه روحانیت است، باید روحانیت با تمام وجود به این دهه اهمیت بدهد و به  نشر آثار و برکات انقلاب اقدام کند و به آسیب شناسی انقلاب در جامعه بپردازد.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم ابراز داشتند: در انقلاب شخص مطرح نیست، در انقلاب شعائر الهی، دین و برکات انقلاب مطرح می باشد، انقلاب نعمت الهی است، این نعمت باید با قوت از سوی آحاد جامعه و به خصوص مسئولین حفظ و حراست شود و نباید نسبت به ارزش ها و برکات انقلاب بی تفاوت بود. بی تفاوتی نسبت به آن کفران را به همراه خواهد داشت و نتیجه کفران نیز خسران و افسوس می باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: لازم است مسئولین نظام بیشتر با رهبر انقلاب در ارتباط باشند و افکار و رهنمودها و منویات ایشان را در جامعه به اجرا در بیاورند و پیرو محض ولایت فقیه باشند تا نظام و انقلاب و جامعه اسلامی کمتر دچار آسیب شود.

ایشان با بیان این که مسئولین در حفظ و برکات انقلاب کوتاهی نکنند اظهار داشتند: نظام جمهوری اسلامی نسبت به نظام های دیگر در مسیر حق و ولایت است، بنابراین باید این مسیر را حفظ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha