سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مجتبی ملکی

حوزه/ باید همزمان با پیشرفت علم وتکنولوژی، به رشد دینی و اخلاقی دانش آموزان براساس آموزه های اهل بیت(ع) توجه داشت تا نسل آینده ساز جامعه منحرف نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه "کارنامه سیاه نظام دیکتاتوری تا ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج)" در مدرسه اعتصام کرمان، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب، به مجاهدت های امام خمینی(ره) و شهدا برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا ارزش های الهی در جامعه نهادینه شود.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر آرمان های شهدا، تصریح کرد: خون شهدا باعث عزت و اقتدار نظام بوده و این امر مهم ترین پشتیبان انقلاب به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن، ابراز داشت: امروز دیگر جنگ نظامی در جهان مطرح نیست و جنگ نرم جای آن را گرفته؛ بنابراین باید نسل جوان به سلاح ایمان وعلم و دانش مجهز شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، علم و ایمان را دو بال پرواز انسان دانسته و تصریح کرد: علم و دانش باید به ایمان مجهز باشد تا بتواند پیشرفت کشور را رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: باید همزمان با پیشرفت علم وتکنولوژی، به رشد دینی و اخلاقی دانش آموزان براساس آموزه های اهل بیت(ع) توجه داشت تا نسل آینده سازجامعه منحرف نشود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم تلاش جوانان در عرصه های علمی، خاطرنشان کرد: ایران موفقیت های ارزشمندی در عرصه علم و دانش کسب کرده و جزء ۱۰ کشور برتر جهان می باشد.

دبیرستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش همچنین حضور دانش آموزان و بانوان ایرانی در مسابقات جهانی را نشان دهنده ارزش های اسلامی دانسته و تصریح کرد: باید به استقلال اقتصادی و فرهنگی توجه جدی داشته باشیم، در غیر این صورت استقلال معنا ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha