پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ به مناسبت ایام الله دهه فجر، مراسم باشکوه جشن انقلاب با عنوان انقلاب اسلامی و مهدویت، امشب در جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی استان فارس و مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) وابسته به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در این مجتمع برگزار شد شخصیت های علمی وفرهنگی کشور حضور داشتند.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسید آقایی مدیر پژوهشکده مهدویت گفت: رابطه بین امام زمان(عج) و انقلاب اسلامی و مردم ایران رابطه ای ناگسستنی و انکار نشدنی است.

وی گفت: امام راحل بیان می کند که انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب جهانی اسلام به پرچمداری امام زمان(عج) است و امام با این باور انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی گفت: وقتی که امام راحل در دیدار همافران وارد شدند،فرمودند که درود برشما سربازان امام عصر(عج)، از امروز درخدمت امام عصر(عج) هستید.

حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در این رابطه تاکیدات بسیاری دارند که گفتند؛ما به زمان ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسان نزدیک شده ایم زیارت معرفت ها افزون شده است و اگر ما این گام (انقلاب) را بر نمی داشتیم قطعا ظهور امام زمان(عج) به عقب می افتاد ومردم یک قدم انقلاب را به ظهور نزدیک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha