پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام حاج صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از دوران ولایی امام علی(ع) و پیامبر اکرم(ص) اولین حکومتی هستیم که نظام ولایی را پایه‌گذاری کرده است، پویایی و شکست ناپذیری این نظام و انقلاب اسلامی به برکت ولایت، رهبری و مردم ولایی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  عبدالله حاج صادقی، یک شنبه شب، در مراسم جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان  قم اظهارداشت: انقلاب اسلامی برگرفته از روح اصیل اسلامی است و دستاوردهای آن نیز در حقیقت احیای اسلام ناب است.

وی افزود: اسلام به دنبال ارایه الگوی ناب طیبه است، آنچه که اسلام در پی آن است، الگوی نابی است که از حیات طیبه منشا می گیرد؛ در حقیقت انقلاب اسلامی همین ویژگی را در زندگی و جامعه مستولی کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اسلام عربستانی اسلامی بی روح و خنثی است؛ ولی انقلاب اسلامی، اسلامی را به جامعه جهانی ارزانی داشت که نگاهی کاملا منطبق بر وحی و کلام معصومین(ع) دارد و اسلامی پویاست.

وی پویایی نظام و جامعه اسلامی را برگرفته از روح ولایت در اسلام دانست و گفت: تمرد ازدستور  ولی فقیه سرپیچی از امام زمان(عج) و درحد شرک به خداوند است؛ حکومت ولی فقیه از دستاوردهای مهم انقلاب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نتیجه پذیرش ولایت خداوند حرکت و جهت گیری بیشتر جامعه به سلامت و نورانیت است؛ همچنانکه سخنان مقام معظم رهبری این نورانیت را ایجاد کرده است.

وی گفت: سخنان و موضع گیری های رهبر انقلاب همیشه تمام زحمات و فعالیت های غربی ها را از بین می برد؛ آنها هم به این مساله  معترف هستند؛ ایشان انقلابی را راهبری می کنند که مادر انقلاب های جهان است.

وی با اشاره به نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی تصریح کرد: امروز گفتمان حزب الله که سرمشق گرفته از جمهوری اسلامی ایران است تیری در چشم غرب شده است، ترس آنها صرفا حزب الله لبنان وعراق نیست، بلکه ترس آنها از تشکیل حزب الله در قلب لندن است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: پس از دوران ولایی امام علی(ع) و پیامبر اکرم(ص) اولین حکومتی هستیم که  نظام ولایی آن 36سال دوام آورده است؛ پویایی و شکست ناپذیری این نظام و انقلاب اسلامی به برکت ولایت و رهبری و مردم ولایی آن است.

وی گفت: کار دشمن، دشمنی است و نباید از دشمن انتظاری دیگر داشت؛ ولی باید به یاد داشت که دشمن می داند که موتور حرکت انقلاب، اسلام است و به همین جهت به دنبال القای اسلام دروغین جعلی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با ذکر این مطلب، که شعار «مرگ بر آمریکا» شعاری قرآنی است، بیان کرد: غرب به دنبال فشار حداکثری برای تسیلم کردن ایران است که این مساله در قرآن نیز در خصوص رابطه بین دین داران و یهود و نصاری بیان شده است.

این محقق حوزوی خاطرنشان کرد: با دست کشیدن از اصول، منافع نیز از دست می رود و در این سالها نیز به این نتیجه رسیده ایم که هرجا در مقابل دشمن ایستادگی کرده ایم؛ دشمن نیز ترسیده است؛ نباید به بهانه مسایل اقتصادی از حوزه سیاسی مایه بگذاریم و این عرصه را به نفع اقتصاد واگذار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: درد اقتصادی را تنها با نسخه شفابخش رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است می توان درمان کرد؛ خداوند هم در قرآن ضعف مسلمانان را در وابستگی آنها دانسته است.

وی اظهارکرد: دشمن در فتنه جدید خود به دنبال آن آن که با ابزار تحریم واقتصاد مردم را به زانو درآورد و همه را در مقابل رهبری نظام قراردهد؛ در کنار این راهبرد آنها از حربه تهاجم فرهنگی نیز استفاده می کنند تا زمینه سازی را از این جامعه بگیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha