جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خاتمی

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه قطعا راهپیمایی 22 بهمن معادلات را به نفع نظام اسلامی رقم خواهد زد، گفت: ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی تودهنی محکمی به دنیای استکبار، آمریکا و همپیمانانش که می خواهند چنگ در چنگ استقلال و آزادگی ملت بیاندازند می زند.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به آیه «وَ لا يَطَؤُونَ مَوْطِئاً يَغيظُ الْکُفَّارَ وَ لا يَنالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ»، سوره توبه آیه 120 اظهار داشت: قرآن کریم هر گامی را که موجب خشم دشمن شود، عمل صالح می داند و بر این اساس راهپیمایی روز 22 بهمن صبغه معنوی و قداست می یابد.

این عضو جامعه مدرسین با دعوت از ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: گام هایی که در راهپیمایی حضور پیدا می کنند، تحقیقا بیعت با نظام اسلامی، آرمان ها و شهیدان است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: این گام های ملت ایران اسلامی است که عزت نظام اسلامی را رقم می زند و به صراحت به دشمنان پیام می دهد که امروز شور، شعور، نشاط و هیجان انقلابی بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب در ملت ایران زنده است و پای آرمان های خود ایستاده اند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: ملت ایران ذره ای از استقلال خود کوتاه نخواهند آمد و تودهنی محکمی می زند به دنیای استکبار، آمریکا و همپیمانانش که می خواهند چنگ در چنگ استقلال و آزادگی ملت بیاندازند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5، اظهار داشت: با توجه به وضعیت مذاکراتی که در جریان است، قطعا این راهپیمایی معادلات را به نفع نظام اسلامی رقم خواهد زد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، شعار «هیهات مناالذله» را زنده می کنند و می گویند که ما نخواهیم گذاشت دیگر در این کشور بردگی زمان طاغوت تکرار گردد.

انتهای پیام/313 /33

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha