پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
22 بهمن

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قم با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضوری دشمن شکن و وحدت آفرین در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

22بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب اسلامی و یکپارچگی ملت سرافراز ایران است، روزی که ابراهیم زمان، سرزمین اسلامی را از سلطه هزاران ساله بت های طاغوت و استکبار رهایی بخشید و غرور پلید و پوشالی شان را بر زمین کوبید.

و اکنون ، سی و ششمین سالگشت روزهای مقدس گلوله و فریاد، در حالي فرا مي‌رسد كه ايران اسلامي در اوج اقتدار علمي و فناوری در عرصه‌هاي ملي، منطقه‌اي و جهاني قرار دارد و با وجود اعمال تحریم های شدید و ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده، همچنان شاهد عظمت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به بار نشستن شجره طیبه ای هستیم که« أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاء» است. 

حوزه علمیه استان قم ، با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، ضمن دعوت از آحاد ملت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ماه، همدوش و همگام ملت شجاع و سرافراز ایران، با شعار مقاومت و بصیرت ، در مقابل حَربه کهنه تحریم و تهدید مستکبران و ایادی شان، صدای جاودان خویش را بلندتر از همیشه بر تارک تاریخ طنین انداز می کند و تحت لوای رهبر فرزانه و عزیز انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، با اعتماد و اعتقادی راسخ تر از همیشه این روزهای با شکوه را به حماسه سیاسی دیگری بدل خواهد ساخت و غریو دشمن شکن الله اکبر ، پر صلابت تر از همیشه از حنجره سرخ ملت های بیدار برخواهد خواست و زانوی ناتوان دشمنان یاوه گو و فتنه گران خیانتکار را بر خاک ذلت و خواری خواهد نشاند. انشاءالله.

مدیریت حوزه علمیه استان قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha