جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعزام مبلغ

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از 60مبلغ به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

حجت الاسلام موسایی، در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری  «حوزه» با اشاره به برنامه های  حوزه علمیه هرمزگان در ایام الله دهه فجر اظهارداشت: با وقوع انقلاب اسلامی در ایران، شاهدتحول در همه ابعاد بوده و در طول مدت عمر این انقلاب نیز خوشبختانه دستاوردهای بسیاری در همه زمینه ها برای انقلاب رقم خورده است .

وی ادامه داد:  امروز با توجه به گذشت سی و شش سال از عمر انقلاب، دشمنان  قدرت دیدن این پیشرفت ها را نداشته و در تلاش اند تا به هر نحوی که شده به این نظام ضربه بزنند.

وی  با تاکید بر اینکه امروز همه باید از توطئه های دشمن آگاه باشند، ابرازداشت:  در همین راستا و همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از 60 مبلغ از حوزه استان به مناطق محروم و روستاهای استان اعزام شدند تا ابعاد مختلف انقلاب، پیشرفت های کشور را تبیین و بازگو کرده و از طرفی هم آسیب ها و اقدماتی را که انقلاب را تهدید می کند برای مردم بیان  و بصیرت افزایی بنمایند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان هرمزگان، تصریح کرد: البته صد نفر از طلاب نیز در استان در قالب طلاب طرح هجرت بلند مدت مشغول فعالیت هستند،که در ایام الله دهه فجر ، در خصوص این نهضت عظیم ، به فعالیت  پرداختند.

وی در ادامه به برنامه های مدارس علمیه  در طول  دهه فجر هم اشاره  و خاطرنشان ساخت: برگزاری جشن های انقلاب از جمله برنامه های مهم ما در تمام مدارس می باشد که در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسایی گفت: هم چنین  نشست های هم در راستای ایجاد وحدت و  تبیین اهداف اسلامی با حضور طلاب اهل سنت برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha