جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 344408
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حوزه علمیه اصفهان، در بیانیه ای، عموم حوزویان و ملت انقلابی ایران اسلامی را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، متن بیانیه این نهاد حوزوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام عظمای رهبری فرمود "در روز ۲۲ بهمن شما خواهید دید که ملت ایران چه حضوری خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد که آیا ملت ایران دست بسته است؟ دست ملت و مسئولان ایران هیچگاه بسته نبوده و این موضوع را در عمل نشان داده اند و از این پس نیز با ابتکارات و شجاعت خود، آن را نشان خواهند داد. آن طرفی که فعلاً گیر افتاده و دچار مشکل است، آمریکا است و همه واقعیات این منطقه و خارجِ منطقه، اثبات کننده این حقیقت است)

امروزه انقلاب اسلامی ایران ازمرزهای کشور عبور کرده و در کشورهای اسلامی و در بین مستضعفین جهان طرفداران جدی دارد. هرچند حکومت های متحجر و دست نشانده مقاومت می کنند، ولی مردم دنیا با راه و مقصد انقلاب اسلامی ایران آشنا شده اند و از این ایده طرفداری می کنند. به داخل کشور هم که نگاه کنیم همه جا شاهد آبادانی و پیشرفت وتوسعه هستیم .

 امروز باید بیش از گذشته عزم خود را جزم کنیم که راه حضرت امام (ره)، شهدا و مقام عظمای ولایت را بپیمائیم و گوش خود را به زمزمه های شیطانی نسپاریم. امسال از این نظر خرسندیم که پیام رحمانی رهبر ما برای جوانان اروپا و آمریکا، قلب جهان غرب را تسخیر کرده است. همچنین خوشحالیم که شیطان بزرگ و  پیروانش در تارهای عنکبوتی که تنیده اند، افتاده اند.

دولتمردان ما باید با درک  قدرت نظام و با تکیه بر اسلام، رهبری و مردم، روند توسعه را به پیش ببرند و مواظب باشند فریب دشمنان اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی را نخورنند.

وظایف ذاتی حوزه های علمیه نیز که فهم و نشر اسلام است، امروزه بیش از گذشته رسالت سنگینی برای حوزویان ایجاد کرده که باید با هوشیاری به آن بپردازنند. در همین راستا از اساتید، مسئولین، روحانیون و طلاب استان اصفهان دعوت می شود که همراه مردم مسلمان و انقلابی در راهپیمائی 22 بهمن شرکت کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha