پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی قزوین

حوزه/ متاسفانه امروز شاهدیم که در برخی ادارات فساد وجود دارد و اگر نماینده و یا فرد دیگری هم در برابر این فساد بخواهد فریاد بکشد، فورا درصدد بیرون کردن او از صحنه برمی آیند!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، در همایش فجر بیداری که شب گذشته در قزوین برگزار شد گفت: تاکید قرآن بر مطالعه تاریخ اقوام گذشته برای عبرت گیری از حوادث مرتبط با این اقوام است و ما باید توجه کنیم که چه عواملی موجب از بین رفتن آنان شده است.

وی افزود: مروری بر رویدادهای اقوام گذشته نشان می دهد که انسان های قدرتمندی بر سرکار بوده اند، اما به دلیل در پیش گرفتن ظلم و بی عدالتی و حاکم شدن فساد در دستگاه این پادشاهان، شالوده حکومتی آنها از هم پاشیده و از بین رفته اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این که ظلم و شکنجه خصوصیت اصلی دوران پهلوی بود، بیان کرد: ظلم و ستم از جمله دلائل نابودی حکومت هاست و هرکجا که حاکمی به مردم خود ظلم کند، حکومت او از بین رفتنی است .

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امری که امروز موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرده، فساد اقتصادی و بی عدالتی است که گاهی اخباری از آن به گوش می رسد و این مسائل شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم حقیقتا پشتیبان انقلاب هستند و در این راه هم انواع سختی ها را تحمل کرده و تحمل می کنند، اما نمی توانند فساد اداری و اقتصادی را تحمل کنند؛ مسئولان باید بدانند که اگر در مبارزه با فساد کوتاهی کنند، باید جوابگوی خداوند و خون شهیدان باشند.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به درجه ای از عزت و عظمت رسیده که دولت های بزرگ، درصدد برقراری رابطه با ایران برآمده اند و باید متوجه شویم که کاری انجام ندهیم که این عزت خدشه دار شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: عزت نظام جمهوری اسلامی حاصل رشادت های شهدا و ایثارگرانی است که جان خود را فدا کردند و ما باید پاسدار خون آنان باشیم و در هر بخشی که  فساد و نشانه های آن را مشاهده کردیم، فریاد کشیده و در صدد مقابله برآییم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جامعه اسلامی نباید در برابر فساد سکوت کند، عنوان کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که در برخی ادارات فساد وجود دارد و اگر نماینده ای یا فرد دیگری  هم در برابر این فساد بخواهد فریاد بکشد، فورا در صدد بیرون کردن او از صحنه بر می آیند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: زندگی مقام معظم رهبری و فرزندان ایشان باید به عنوان الگویی مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد که در عین اینکه خود ساده زیستی را در پیش گرفته اند مواظب فرزندان و اطرافیان خود هم هستند تا گرفتار برخی مسائل نشوند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha