جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حضور مردم در این راهپیمایی، تجدید بیعتی دوباره با امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و تودهنی محکمی به اشرار و استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی جنود حق بر باطل، بر حضور آحاد مردم در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن تأکید کرد و اظهار داشت: همه ملت ایران اعم از زنان و مردان انقلابی و عشایر غیور خوزستان، فردا یکپارچه در خیابان ها حاضر شده و با سر دادن شعارهای انقلابی، از حریم نبی اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دفاع می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن را تو دهنی به استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی، تجدید بیعتی دوباره با امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه ای و تودهنی محکمی به اشرار و استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر این که فردا جلوه دیگری از اتحاد ملت ایران به نمایش در خواهد آمد، تصریح کرد: به راستی که این حماسه با وحدت کلمه به ویژه همبستگی اقشار مختلف محقق خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به راهپیمایی مردم در بهمن ماه سال 57، بیان داشت: همان گونه که حضور میلیونی مردم در تظاهرات 57 سبب سرنگونی شاه ملعون شد، حضور دوباره ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، نابود کننده اقدامات دشمنان خواهد بود.

وی در پایان با بیان این که حضور مردم نشان دهنده یک ملت واحده است، مردم خوزستان را به حضور در یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و ابراز داشت: از هم استانی های عزیز به ویژه عشایر غیور استان خوزستان درخواست می کنم که إن شاءالله فردا با اهتمام کامل، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند و حماسه بزرگ دیگری را رقم بزنند و با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی، ندای اسلام ناب محمدی را به گوش جهانیان برسانند..

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha