سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله علما

حوزه/ مسئولین ما به خصوص تیم مذاکره کننده باید هوشیار بوده و ضمن احقاق حقوق ملت ایران، مراقب باشند از شیطان بزرگ فریب نخورند.

آیت الله مصطفی علما، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های  خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: امروز حضور در راهپیمایی 22 بهمن از ضروریات است، چرا که دشمن  در تلاش است تا  با فشارهای خود به ایران، این کشور را به زانو در آورده و با طرح تحریم های اقتصادی، ادعا کند که ملت ایران سرخورده شده اند در حالیکه اراده و ایمان مردم بسیار قوی بوده و تاکنون تحریم ها اثر نداشته است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) بارها تاکید می کردند که آمریکا ام الفساد است، گفت: امروز همه ما باید در برابر استکبار، هوشمند بوده و مراقب توطئه های آمریکا باشیم.

وی ادامه داد: مردم قطعا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان خواهد داد که پیرو نظام و رهبری بوده و توطئه های آنها کارساز نیست.

امام جمعه کرمانشاه، با تاکید براینکه حضور مردم در صحنه ها توطئه های دشمنان را خنثی می کند، بیان داشت: امروز وظیفه مردم حضور در راهپیمایی و حمایت از نظام است ؛ مسئولین ما هم باید هوشیار باشند و با کارهای درست و سنجیده خود پاسخ اعتمادهای مردم را بدهند

وی تاکید کرد: مسئولین ما به خصوص تیم مذاکره کننده باید هوشیار بوده و ضمن احقاق حقوق ملت ایران، مراقب باشند از شیطان بزرگ فریب نخورند.

این استاد حوزه یادآور شد: هم چنین با توجه به توهین اخیری  که به ساحت نبی مکرم اسلام شد، مردم غیور ما باید در راهپیمایی ها  شعار "لبیک یا محمد " را فراموش نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha