سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام طه محمدی

به مناسبت سالروز حماسه مردم همدان در 21 بهمن سال 57 و فعالیت‌های شاخص شهید آیت‌الله مدنی در برگزاری این حماسه بزرگ، مراسمی با حضور اقشار مختلف در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از همدان،  امام جمعه همدان در این مراسم با بیان اینکه شهید مدنی، امام خمینی(ره) را شناخته و فانی در امام راحل بود ابراز داشت: خدمات ارزنده ایشان به اسلام و انقلاب ناشی از همین شناخت بود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه انقلاب در اوج اقتدار است و نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا به دست فراموشی سپرده شود، به مقام شهید مدنی اشاره کرد و افزود: آیت‌الله شهید مدنی به یقین جزو برترین شهدای انقلاب بودند.

امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم  با اشاره به وجود 240 هزار شهید، 900 هزار جانباز و 54 هزار آزاده در ایران گفت: درخت انقلاب اسلامی تنومند و قدرتمند شده و امروز بیش از پیش در اوج قدرت هستیم.

وی با اشاره به نقش آیت‌الله مدنی در راهپیمایی‌های مردم همدان علیه رِژیم ستمشاهی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر شهید مدنی ولایت‌پذیری و اطاعت از فرامین مقام ولایت بود.

خاطرنشان می شود: در پایان با حضور مسئولان و مردم از منزل این شهید بزرگوار بازدید و یادش گرامی داشته شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha