چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام جمالی حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ امروز ملت‌های آزاده جهان پیام انقلاب اسلامی ایران را دریافت کرده و موج عظیم عزت و آزادگی در سراسر جهان به ره افتاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، در جمع خبرنگاران، با تبریک یوم‌الله 22 بهمن، گفت: امروز ملت‌های آزاده جهان پیام انقلاب اسلامی ایران را دریافت کرده و موج عظیم عزت و آزادگی در سراسر جهان به پا خاسته و به سمت ساحل حکومت امن عدالت مهدوی پیش می‌رود.

وی افزود: موج انقلاب، فقط متعلق به مردم ایران نیست، بلکه همه فطرت‌های پاک و آگاه بشریت به این موج پیوسته‌اند و نابودی جهان زور و سلطه را فریاد می‌زنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، اسلام و انقلاب اسلامی ایران را سدی محکم در برابر خود می‌دانند و به همین دلیل، از حربه‌های گوناگون برای جلوگیری از گسترش آن در سایر کشورها استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، گفت: جهان استکبار نمی‌خواهد و نمی‌تواند گرایش ملت‌ها به سمت اسلام ناب را تحمل کند و دین و اعتقادات ما را نشانه گرفته است و موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، چراکه اگر ما در این موضوع هم کوتاه بیاییم، بهانه‌ای دیگر را برای دشمنی و عناد پیش می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر منطقه و بیداری اسلامی، بازتاب انقلاب اسلامی ایران است که 36 سال بر شعار نورانی "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" وفادار مانده و همه نقشه‌های خصمانه دشمنان اسلام را نقش بر آب ساخته است.

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه ما باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم، عنوان کرد: ملت ایران تا قبل از انقلاب از کمترین حقوق طبیعی خود نیز محروم بودند، اما امروز به برکت نظام اسلامی، مجاهدت‌های امام خمینی و شهیدان، فداکاری‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، ملت ایران به الگویی سرافراز و یاوری قدرتمند برای ملل آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اندیشه امام خمینی(ره) تصریح کرد: خط امام خمینی(ره)، امتداد راه انبیای الهی و امامان معصوم(ع) بود که امروز هدایت بشر در این راه، به رهبری مدبرانه و الهی ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای بااقتدار به‌پیش می‌رود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا ثابت کرد که همواره حق بر باطل پیروز است و بر مسلمین واجب است که تا پای جان از اسلام دفاع کنند و زیر بار ذلت نرفته و در مقابل زور سرخم نکنند.

حجت‌الاسلام جمالی  خاطرنشان کرد: اسلام‌خواهی، یکی از شاخصه‌های مهم ا انقلاب بود که با ذکر شریف "الله‌اکبر" قوتى وصف‌ناپذیر به جان‌های مبارزان و انقلابیون وارد کرد و در واقع هر آنچه امروز این نظام به آن دست‌یافته است، به برکت همین شعار است که جا دارد این سنت حسنه در شب 22 بهمن امسال نیز با صدای رسا در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهردر پایان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشتی آهنین بر دهان دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: دشمنان با تبلیغات گسترده خود می‌خواهند اهمیت حضور مردم در این راهپیمایی را کمرنگ جلوه دهند و از این طریق مانع از حضور آنان در صحنه‌های استکبارستیزی شوند، اما این ملت انقلابی در یوم‌الله 22 بهمن با حضور پرشور و گرم خود در راهپیمایی سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دندان‌های یاوه‌گویان را خورد و روی آنان را سیاه خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha