جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 344459
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه گفت: با توجه به اثرات بسیارمفید اردوهای زیارتی 250 طلبه ازمدارس علمیه استان به نقاط مختلف زیارتی کشور اعزام شده اند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه بابیان این موضوع که اردوهای زیارتی اثرهای بسیار مفیدی در روحیه طلاب دارد ودر زمینه تهذیب و اخلاق بسیار تاثیر گزار است،  اظهار داشت : قریب به 250 طلبه از کل مدارس استان کرمانشاه به اردوهای زیارتی مختلف از جمله قم ،جمکران و مشهد مقدس در طول چند ماه اخیر اعزام شده اند.

وی گفت : این طلاب در طول سفر ضمن بازید از اماکن زیارتی در زمینه های مختلف علمی و اخلاقی وتهذیبی با هم به بحث و گفتگو  پرداختند.

معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه تصریح کرد : از نکات بارز و قابل توجه این اردوهای زیارتی، دیدار و ملاقات طلاب جوان و جویای علم وپیشرفت اخلاقی با مراجع عظام تقلید بود که نمونه و اسوه های اخلاقی هستند .

وی در پایان اظهار امیدواری نمود که بتوانیم تمهیدات لازم و مناسب را فراهم نماییم تا طلاب جوان را بیشتر با صاحبان علم و اخلاق و بزرگان دین آشنا نماییم  تا با الگو سازی مناسب به بهترین نحو ممکن و شایسته راههای پیشرفت و ترقی را طی نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha