جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از همه ملت بزرگ ایران، خصوصاً روحانیت معظم و جوانان پرشور و بانشاط برای راهپیمایی 22بهمن دعوت کرد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  در بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت 22بهمن آمده است :یوم الله 22 بهمن، یادآور قیام عاشورایی ملت عظیم و بصیر ایرانی است که به ندای آسمانی مولا و مقتدای خود که از سلاله پاک فاطمی بود لبیک گفته و بساط ظلم و جور استکباری طاغوت را برچید و بساط نظام اسلام واقعی را با زمینه سازی ظهور ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بر پا داشت.

این پیروزی بزرگ ملت فهیم ایرانی کاخ آمال و آرزوهای شیطانی مستکبران و صهیونیزم را فرو ریخت و دریچه‌های نور و امید به روی ملل ستمدیده جهان را گشود و روحی تازه در کالبد مستضعفان عالم دمیده شد.

این بیانیه افزوده: امروز پس از گذشت 36 سال از آن واقعة تاریخی و جاوید مردم وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر رهبری داهیانه عالم فرزانه حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» با عزت و اقتدار به حرکت عاشورایی معمار کبیر انقلاب ادامه داده و امید آن دارد که مسلمانان جهان بار دیگر با بصیرت افزایی و حفظ اتحاد از تمامی فتنه‌های یاوه گویان فرصت طلب عبور نماید.

امروز ملت سرافراز و آزاده ایران با تأسی از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که طومار 2500 ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را در هم پیچید و با حمایت بی‌دریغ خود از رهنمودهای حکیمانة بزرگ پرچمدار جهان اسلام بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های والای امام عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اعلام می‌نماید و با حضور خود در راهپیمایی 22

بهمن، روح امید، احساس غرور و خود باوری را در کشور زنده خواهد کرد. حضور عظیم و میلیونی ملت شریف و غیور ایرانی در 22 بهمن نشان از اقتدار، عزت و بصیرت مردمی دارد که خار در چشم دشمنان خواهند بود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در طلیعه سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب ضمن حمایت از مواضع شفاف و راهگشای مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات هسته‌ای مبنی بر اینکه: «معتقدیم توافق نکردن بهتر از توافقی

است که به ضرر منافع ملی و زمینه ساز تحقیر ملت بزرگ ایران شود...؛ در روز ۲۲ بهمن شما خواهید دید که ملت ایران چه حضوری خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد که آیا ملت ایران دست بسته یا خیر»؛ از همه ملت بزرگ ایران، خصوصاً روحانیت معظم و جوانان پرشور و بانشاط دعوت به حضوری گرم در این راهپیمایی نموده تا ضمن تجدید میثاق با امام راحل و شهدای گرانقدر با مقتدای خود پیمانی مجدد بسته و اعلام نمایند که حافظ امنیت، اقتدار و استقلال کشور خود خواهند بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha