چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد حسن باریک بین

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: ملت انقلابی ایران بارها با حضور پرنشاط خود در تمام عرصه ها، نشان داده اند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت بوده و خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، در جمع خبرنگاران استان قزوین گفت: حضور ملت ایران و مردم شهید پرور  در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، نشانه تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با شهدا و امام راحل (ره) است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به خواست و اراده این ملت شهید پرور و تلاش ملت مسلمان و انقلابی ایران به عرصه ظهور رسیده و تداوم و بقاء آن در گرو حضور پرشور و پرتلاش همه مردم خواهد بود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: ملت ایران بارها با حضور پرنشاط خود در تمام عرصه ها نشان داده اند که همیشه پشتیبان نظام اسلامی و ولایت بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین باریک بین بیان کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده تقویت بیداری جهان اسلام و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان و امیدواری مظلومان عالم خواهد بود.

امام جمعه موقت قزوین با دعوت از ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار و شهید پرور استان قزوین در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از همه ملت ایران تقاضا دارم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت با نشاطی داشته و برگ زرین دیگری به افتخارات این استان اضافه نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha